HomeOver OnsContactMijn account

Webshop » Webwinkel BUSINESS » Klantenservice » OMRUILEN & RETOURRECHT

OMRUILEN & RETOURRECHT

Kan ik een bestelling terugsturen?

Dat kan u inderdaad en zonder enig probleem! Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Deze periode van 14 dagen is te rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en zonder betaling van boete, noch opgave van reden, terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten.

Mocht u hier nog vragen omtrent hebben, aarzelt u dan zeker niet contact met ons op te nemen via:

Tel: +32 (0) 50 39 10 72

Of via mail naar info@artiteqprojecten.be

Verkeerd artikel?
Verwittig onze klantendienst binnen de 14 dagen na ontvangst.

Beschadigd artikel?
Verwittig onze klantendienst binnen de 14 dagen na ontvangst.

Wilt u een artikel ruilen? Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen. Zodat wij uw zending zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

Meld bij onze klantendienst dat u een artikel wilt ruilen via mail of aangetekende brief;
U ontvangt via e-mail instructies en een ruil- en retourformulier voor het ruilen van het artikel;
Vermeld het gewenste artikel, de kleur en maat op het ruil- en retourformulier;
Voeg de per e-mail ontvangen bestelbevestiging en een ingevuld ruil- en retourformulier bij het pakket;
Stuur het artikel terug naar ART FRAME CENTER - Pathoekeweg 130b - B-8000 Brugge - België. De kosten worden door u gedragen;
Na ontvangst en goedkeuring, stuurt Artiteqprojecten.be u een ontvangstbevestiging via e-mail;
Indien Artiteqprojecten.be uw zending goedkeurt wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden.

Terugsturen (retour)?

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen. Zodat wij uw retour zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

Meld bij onze klantendienst dat u een artikel wilt ruilen via mail;
U ontvangt via e-mail instructies en een ruil- en retourformulier voor het ruilen van het artikel;
Vermeld het gewenste artikel, de kleur en maat op het ruil- en retourformulier;
Voeg de per e-mail ontvangen bestelbevestiging en een ingevuld ruil- en retourformulier bij het pakket;
Stuur het artikel terug naar het retouradres. De kosten worden door u gedragen;
Na ontvangst en goedkeuring, stuurt Artiteqprojecten u een ontvangstbevestiging via e-mail;
Indien Artiteqprojecten uw zending goedkeurt wordt het artikel terugbetaald.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Indien geen bankrekeningnummer werd doorgegeven krijgt u een waardebon die 6 maand geldig plus transportkosten. De bon is gelding via de webshop en in onze winkel te Brugge.
Indien er wel een bankrekeningnummer werd doorgegeven wordt het bedrag teruggestort binnen de 30 dagen.

Kosten

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
Niet gefrankeerde zendingen of rembourszendingen worden geweigerd!

Voorwaarden: ruilen en retouren:
ongebruikt
onbeschadigd
originele verpakking
max. 1 keer ruilen of retourneren per bestelling
Artiteqprojecten.be behoudt zich het recht om retouren te weigeren en het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van Artiteqprojecten of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.


    Loading...

    Home Over Ons Contact Mijn account

    Alle prijzen zijn Exclusief BTW - Algemene voorwaarden - Privacyverklaring
    Webshop software: EasyWebshop.be